Refunderingspolitik

Refunderinger & Ombytninger

Vi værdsætter vores kunder og ønsker, at du får den bedst mulige oplevelse hos os. Derfor står vi bag alle vores produkter og tilbyder en 100% tilfredshedsgaranti! Det betyder, at du risikofrit kan prøve vores produkter i 14 dage for at se, om de passer til dig.

Hvis du mod forventning ikke er tilfreds med dit køb, har du 14 dage fra købsdatoen til at anmode om en returnering. Efter 14 dage kan vi desværre ikke tilbyde en refundering eller ombytning.

For at starte en refundering eller ombytning, bedes du sende en e-mail til support@copenhagensmile.dk med dit ordrenummer samt dit ønske om returnering eller ombytning.

Godkendelse af returneringer

Fortrydelsesretten bortfalder, hvis varen har tydelige brugsspor og ikke er i samme stand som ved modtagelsen. Vi anbefaler, at du returnerer varen i dens originale emballage (pose og papkasse) eller en anden forsvarlig indpakning.

Når vi har modtaget og gennemgået din returnering, sender vi dig en bekræftelsesmail. Hvis din returnering godkendes, refunderer vi det fulde købsbeløb.

Forsendelse

For at returnere et produkt skal du først kontakte os på support@copenhagensmile.dk.

Du er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne ved returnering. Vi anbefaler at vælge en forsendelsesmetode med tracking, da vi ikke kan garantere modtagelse af returnerede pakker.

Vi tilbyder gratis fragt på alle ordrer.

I Danmark tager leveringen typisk 1-3 dage, og vi sender din pakke samme dag, du afgiver din ordre.

Vi har desværre ingen fysisk butik endnu, hvor du kan komme og afhente eller se produktet.

Dit ordrenummer finder du i din ordrebekræftelse, som du bør modtage umiddelbart lige efter bestilling. Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse, så tjek eventuelt din spam eller uønsket mail.

Venligst kontakt os via e-mail på support@copenhagensmile.dk

Efter din ordre modtager du en ordrebekræftelse og ordrenummer via e-mail. Hvis du ikke modtager den og pengene er reserveret, kontakt venligst vores kundeservice.